Användarnamn: Dagge
Hur gammal är du? 14.5
Vad heter du? Eric
Vad heter du på discord? Ewic#8710
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag= 15:30-22:30
Tisdag= 14:50-22:30
Onsdag=14:30-22:30
Torsdag=15:30-22:30
Fredag=15:00-03:00 minimum
Lördag=11:00-03:00 minimum
Söndag=11:00-23:00
Jag kommer självklart inte att sitta hela tiden mellan dessa tider då jag gör andra saker med men det är dessa tiderna jag normalt spelar och kommer nog bara dra av runt 2-4 timmar på helgerna endast under dagen då jag kör cross. kommer dock lägga all möjlig tid på servern
Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag rikta all tid jag har till de simpla sakerna som att dva trasiga bilar och eller att reviva folk. Om jag ska reviva någon så ska jag som staff först ta reda på varför personen ska blir revivad och om det hen skriver i reporten stämmer. Jag kommer prioritera att speca runt och se till att alla spelare sköter sig. Jag kommer också att göra allt jag kan för att svara på de reports som kommer in och att göra dagen bättre för alla på servern. mitt mål är att alla ska ha roligt och försöka skapa ett bra Rp (Det är redan ett ok Rp men jag ska göra mitt bästa för att göra det ännu bättre) Jag har erfarenheter tidigare från servern och är bra med comands och liknande. Jag kommer även som staff ta mig på saker i discord servern som jag redan nu alltid är aktiv i och varna folk som joinar stör ej kanaler och earapar folk. Jag kommer alltid ha som mål att det ska vara så roligt som möjligt att rpa på servern och det kommer vara det även om jag inte blir staff. (Jag vet att jag inte alltid har varigt den bästa spelaren på servern så jag vill bara be om ursäkt till det och kommer göra allt för att gottgöra det som staff.
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har tidigare varigt staff på multistaden och jag (om jag för säga det själv) riktigt bra på min sak. Jag blev sorgligt nog demotad pga att jag spawnade in ett vapen till Ägaren/Philip. Jag skulle säga att jag tyckte det fungerade bra på servern under tiden jag var staff om man bortser från göteborgarens misstag och dåliga val. Jag har även varigt staff på en server ved namn construktion Rp men det turligt nog stängde ner (De som vet de vet)
Har du några tidigare erfarenheter? som sagt har jag varigt staff på multistaden tidigare och jag kan det mesta inom att vara en staff man ska inte lägga massa tid på att Rpa och mer på att speca runt. Jag kan allt från att bringa folk till att banna någon för att har brutit mot reglerna. jag kan även mycket om discord serverar så kan hjälpa till med det. jag kan självklar mova folk byta roller ge varningar i discords och liknande utan problem.
Vad kan du om skripts? Jag kan tyvärr inget om scripts. Vill dock lära mig.