Nekad daesh mohammed | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darin mohammed

Vad är ditt discord namn? Daesh#1799

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 1998

Berätta om din karaktär. Han är 22 år gammal. Min gubbe är från kurdistan och har bot i sverige sen han va 6 han och hans familj har inte så mycket cash så han måste bli kriminell och känna cash på ett olagligt sätt. Han har alltid velat leva ett rikemas liv samtidigt som han ser upp fel människor som sin bror som har varit kriminell och gjorde så att min gubbe blev gängmedlem. Ända sen han va liten har han tyckt om mma och har tränat det sen han va 9 men sluta när han blev kriminell vid 16 års åldern. Han åkte in i fängelset när han va 14 och kom ut nu vid 19 år och var tvungen att flytta för att bo med sin bror i denna stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli kriminell och känna olagliga pengar samtidigt som jag kan ha roligt med kompisar och köra runder och ha race o sånt. Jag ska börja långsamt som om det vore i verkligheten . Allstå börja som springpojke och sälja droger och kanske råna några och försöka jobba mig upp i rankerna och komma så högt upp så möjligt. Och när jag är så högt upp så möjligt så ska jag rulla runt i feta snabba bilar och ha skit roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra runder och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi vill verkligen spela seriöst så det är väl det.

Hur hittade du Unive? Jag och några kompisar har länge letat efter en bra server, med mycket folk och roligt folk, samt med roleplay, men det är väldigt sällan man hittar en bra tills vi hitta denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag clickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kännde vi så gått som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största andledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade lite på swedish knight rp men tröttnade rätt så snabbt, efterssom jag var bannad på denna servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top