Nekad daesh mohammed | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

daesh

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198387981748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Darin mohammed

Vad är ditt discord namn? Darin#1799

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Daesh är en person som gillar att meka med vapen och leva en kriminell väg. Daesh har alltid velat vara en gangster som på TV, Daesh började meka med bilar i tidig ålder, Sedan utvecklades det intresset till vapen på ett okänt sätt. Bob har en väldigt stor kundskap inom bilar och droger och vapen relaterade grejer.Daesh mamma dog i tidig ålder så då gav pappan upp Daesh för adoption, Sedan adopterades Daesh av paret mohammed. Daesh har alltid blivit mobbad och bott i ett väldigt dåligt område. Daesh har ingen moral när det kommer att råna folk eller hota men när det kommer till att döda påminner det om hans mor, Därför undviker Daesh att just ta livet av någon. Daesh var med om en tidig händelse redan vid 14 års ålder då hans kompis blev skjuten och sedan blev piotor kidnappad. Därmed så tvingade kidnapparna att Daesh skulle börja jobba för dem, Det är därför piotor har så mycket erfarenheter inom droger osv, Denna händelsen har lärt Daesh en stor läxa som han aldrig kommer glömma. I skolan hade piotor det väldigt tufft och vart mobbad och hade jättekassa betyg. Daeshv har jobbat på mekonomen och vianor och falck då han hade väldigt mycket erfarenheter om bilar som sagt. Daesh är en väldigt stark man och klarar av det mesta, Sin styrka har han fått från skolgången då det vart slagsmål nästan varje dag där, Sedan så började Daesh gymma och blev svin stark. Daesh är väldigt envis och tar absolut inte skit från en annan individ, Daesh ska alltid vara bäst och coolast. Daesh är en man på 87 KG och har relatift stora storlekar i kläder. Daesh flyttade hemifrån redan vid 16-års ålder pga av att han började få pengar inom den kriminella vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag har en rolig och bra personligthet som kommer passa bra på denna server. Jag har spelat på den ett tag nu och känner ändå att jag clickar med vissa människor och har skaffat lite connections. Jag har spelat på en annan server och jag och mina vänner clicka skit bra med adminsen och ägarna av servern och på mindre än en vecka så kännde vi så gått som alla på servern för att vi bara chilla och lalla inte och var jobbiga utan vi hade bra RP och var chill IRL också. Den största andledning är för att jag ska kunna spela på servern legit och faktiskt kunna göra saker och inte bara lalla runt och inte kunna göra något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli kriminell och ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra runder och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb och bli kriminell. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi vill verkligen spela seriöst så det är väl det. Jag och mina kompisar leta runder efter en bra server också hitta min kompis denna.

Hur hittade du Unive? Har hört av kompisar att det är en bra server, med väldigt roligt folk. Vi letade länge efter en bra server och vi hittade unive som vi tyckte passade vår stil i rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha bra och roliga scenario och själv utvecklas inom kriminell rp samt lära känna mer människor i servern och att helt enkelt bara ha kul och lär mig mer och spelet och alla där. Jag vill bli gängmedlem och försöka jobba mig så högt upp så möjligt fast ändå börja där de flesta gör som spring pojke och ändå försöka hålla det realistiskt. Jag har spelat på servern ett tag nu och jag tycker det ser skit kul utt att köra runder i feta bilar och sånt så jag tycker att det ser roligt ut när det kommer till att känna pengar och göra och klä sig najs också. helt enkelt leva som om jag vore gängmedlem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade lite på swedish knight rp men tröttnade rätt så snabbt efterssom det var lite folk inne dagligen.

Tillbaka