Nekad DaddyChulooo69 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaddyChulooo69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Vad är ditt discord namn? PapiiiChulooo

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Egzon Jashari, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, omtänksam, bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Egzon Jashari föddes i Pristina, Kosovo, och växte upp i en tuff miljö där politisk osäkerhet och ekonomiska problem var vardag. Som barn drömde han om ett bättre liv, långt bort från de svårigheter och konflikter som präglade hans hemland. Vid 18 års ålder, drivs av en stark vilja och en önskan att skapa en framtid för sig själv, beslutade han sig för att lämna Kosovo bakom sig. Han flyttade till Unive, där han såg en plats full av möjligheter och frihet. mina framtidsplaner är att bygga relationer och samarbeta med andra för att skapa en positiv spelupplevelse. Hjälpa nya spelare och bidra till serverns gemenskap. Alltid hålla en hög rollspelsnivå och följa serverns regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med erfarenhet av RP då jag har spelat det förut och vet hur det fungerar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ge möjligheten till motparten att också ha möjlighet till att "vinna", eller nå sina mål, och inte bara min egen karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, NLR. Jag blev tagen av ett gäng och blev arg på de så jag ville hämnas. Jag lärde mig att de också upplever spelet på ett sätt och därför gör vissa handlingar och att inte ta saker personligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Varit medlem hos er (unive) innan och spelat på er server

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka