Accepterad Daddy kiko | Ban Överklagan [La Kayio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daddy kiko

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198164179334/

Ditt Hex-ID: 11000010c277986

Vad är din discord tagg? Daddykiko

Vem var det som bannade dig? Lakayio

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 185909.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja tror att det som hände var att jag agerade snabbt för min kompis blir rånad och då var min första tanke att skjuta honom för ingen kan gå råna mina medlemmar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en buske och sedan kom några från ett annat gäng fram och riktade vapen och började råna mina medlemmar och sedan så började jag skjuta honom och då blev jag skjuten av någon annan och dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det både är felaktigt och inte det beror på hur man ser på det men jag skulle säga att det lutar mer mot en felaktigt ban för de rånar våra medlemmar med riktade vapen mot de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming innan och efter det lärde jag mig att rpa mer på sina skador och inte bara köra iväg efter att ha skrivit /me yr och köra i fullfart iväg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra är att gå fram och försöka prata med de andra som höll på att råna mina medlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att gå fram och prata istället för att skjuta honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, det vet jag. Tack i förhand!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka