dadadadada
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/teenisen/
Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd
Vad är din discord tagg? kaninen4652
Vem var det som bannade dig? Yro
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag mass vdma en kille på piren och det var jätte dumt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren som var det en kille jag vdma massor av gånger det flög i nått i min skalle jag är jätte ledsen att jag gjorde de ongrar mig jätte mycket.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var vid piren sen såg jag en kille som jag vdma massor av gånger det flög i nått i min skalle jag är jätte ledsen att jag gjorde de ångrar mig jätte mycket, jag önskar om jag kunde få en ny chans och jag förstår vrf jag blev bannad kommer aldrig göra om det, jag älskar också unive det är ju den bästa servern!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte åka o mass vdma han på piren eller någon annans stans jag är jätte ledsen vad jag gjorde och jag ångrar mig jätte mycket kommer aldrig hända igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer aldrig göra om det!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det får ta den tiden som behövs!
Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd
Vad är din discord tagg? kaninen4652
Vem var det som bannade dig? Yro
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag mass vdma en kille på piren och det var jätte dumt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren som var det en kille jag vdma massor av gånger det flög i nått i min skalle jag är jätte ledsen att jag gjorde de ongrar mig jätte mycket.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var vid piren sen såg jag en kille som jag vdma massor av gånger det flög i nått i min skalle jag är jätte ledsen att jag gjorde de ångrar mig jätte mycket, jag önskar om jag kunde få en ny chans och jag förstår vrf jag blev bannad kommer aldrig göra om det, jag älskar också unive det är ju den bästa servern!
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte åka o mass vdma han på piren eller någon annans stans jag är jätte ledsen vad jag gjorde och jag ångrar mig jätte mycket kommer aldrig hända igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer aldrig göra om det!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det får ta den tiden som behövs!