Accepterad Dad | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dad

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Ditt Hex-ID: 1100001003f7e21

Vad är din discord tagg? Bob Janson#4505

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Affe.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte av vägen å hoppade ett hopp på en bergs kant o landade perfekt på andra sidan. Eller så var det för att jag inte sa aj efter jag hade landat perfekt på kanten utav berget som man gör. Svårt o förklara men jag hoppa o landade perfekt. Eller så kan det vara för att jag hoppa långt o det är visst övermänskligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad. Det ska jag berätta. Jag var på motorvägen o åkte med min nyköpta kross, när jag hade testat klart den på hastighet så ville jag testa något annat. Så jag åkte upp på en kant utav berget sen när jag var i luften å skulle landa när jag landa så landa jag perfekt. Jag landa asså i ett annat hopp så att jag landa perfekt. Som iverkligheten skulle man inte fått on av. Det kan ju vara att jag hoppa långt o det kanske är omänskligt att göra. Men det är de ju inte för att det finns ju folk som hoppar 30 till 200 m nästan. O jag tycker att det är dåligt att bli bannad utav något som inte står inom reglerna. Det är så tråkigt att bli bannad utav något man inte gör dåligt o det går inte att göra banöverklagande heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för att jag inte gör något inom powergaming. Där jag landar perfekt o jag inte kan få svin ont o lägga mig ner. O ni vet inte om min karaktär är cross hoppare på fritiden. O att jag hoppar långt kan man ju bara ta bort för det är ju inte powergaming. Detta är en felaktig ban där jag bara gör saker inom regelboken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig utav alla mina tidigare banns där det bara har varit korta som 1h till 24h där jag inte har gjort dåliga grejer typ bara slått på en bil. Å en står ban har varit utav fortkörning men den har jag lärt mig väldigt mycket utav o jag har inte gjort det igen. O jag har blivit bannad också utav att staffs har bannat mig felaktigt som denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte kanske inte hoppa långt som inte är övermänskligt. Sen att jag kanske landade bra o kan göra ont men min karaktär en cross provs hoppare. Jag kan inte hitta något som jag kan ha blivit bannad utav för Powergaming. Jag gjorde inte fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja at jag inte ska hoppa på ett hopp å landa perfekt. O att inte hoppa för att jag uppe i luften av att jag åkte på en ramp med en cross vet jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka