Dachri Livs AB | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dachri Livs AB

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2004

Vad heter du på discord? Dachri Livs AB#3355

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Minst ca 2-3 men förmodligen mer

Hur ofta kommer du vara inne? Minst ca 2-3 men förmodligen mer

Hur många timmar har du på FiveM? 500

Vad heter du? Jafari Wagwan

Hur gammal är du? född 1999

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag är en seriös rpare till att börja med. Denna servern e över fet men den behöver lite mer vakter och ordning så jag tänkte jag kan ansöka till securitas. Jag anser detta även vara ett fett jobb.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För som sagt är en seriös rpare och jag e skön som person och det är ett bra personlighets drag

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? På spelet ja rätt så mycket sen även i riktiga livet har jag träffat många ordningsvakter

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska vara seriös och man jag ska försöka snacka med en anna kollega så gör jag såhär
Jafari till ????? kom
och man avslutar med Klart slut.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man beter sig moget, använder suntförnuft. Man måste vara försiktig med sina vapen, veta när man ska använda de.
Man ska ha respekt mot alla.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Om det är tex utanför en fest och jag ser detta så det första jag gör är att anropa andra kollegor så de kan ringa polis. Beronde på hur allvarligt det är så och hur situationen är så reagerar jag efter det. Om jag väljer att vänta på backup eller ifall jag går dit och försöker hjälpa personen i nöd. Jag hjälper förmodligen till för jag är så som person.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag anropar kollegor. Sen så går jag dit förmodligen med tazern riktad mot han skriker upp med händerna. Försöker få han att gå med frivilligt först annars måste jag ta förmodligen använda min tazer. Jag arresterar han och förmodligen så är polisen redan på plats

Har du några andra frågor? Vill ni att jag ska utveckla mina svar säg gärna på vilken punkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka