Blacklist-referens
ID: 203 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2025-09-14
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill överklaga min blacklist och samtidigt erkänna att jag faktiskt fuskade. Det var ett dåligt beslut från min sida och jag tar fullt ansvar för det. Jag förstår varför jag blev avstängd och jag försöker inte skylla ifrån mig.
Jag ångrar det jag gjorde och inser att det förstör för andra och bryter mot reglerna. Det kommer inte att hända igen. Jag vill spela på ett rättvist sätt framöver.
Jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en ny chans, även om jag förstår om det inte är möjligt. Tack för att ni tar er tid att läsa detta.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var mitt eget beslut och jag vet att det var fel. Jag försöker inte skylla på någon annan. Jag har lärt mig av det och kommer inte göra om det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det jag gjorde var fel och att fusk förstör för andra som vill spela rättvist. Jag har också förstått hur viktigt det är att följa reglerna och ta ansvar för sina handlingar. I framtiden kommer jag spela ärligt och se till att något liknande inte händer igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni behöver inte ge mig en till chans, men jag hoppas att ni vill göra det. Jag har erkänt mitt misstag och tar fullt ansvar för det. Jag ångrar det jag gjorde och har förstått varför det var fel.
Om jag får en ny chans kommer jag visa att jag kan följa reglerna och spela ärligt. Jag vill göra rätt för mig och bidra till en bättre och rättvis miljö framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis som stödjer min överklagan. Jag erkänner det jag gjorde och försöker vara ärlig om situationen. Jag hoppas ändå att ni kan ta hänsyn till att jag tar ansvar och vill göra rätt framöver.
Ni fattar inte hur mkt jag gillar unive asså. Snälla ge mig en sista chans jag ber er verkligen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja