Nekad DabassYKK | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DabassYKK

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? DC: _dabass Steam: GHADIR HAMOUD

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, driven, frammåtriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik är född på landet, ensambarn med sin pappa. Han har levt i fattigdom och inte varit bortskämd alls. Han har behövt jobba och arbeta för det kan ville ha. Fredriks framtidsplan är att starta ett eget företag där han utvecklas både sig själv och företaget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med kreativitet men också "rolighet" för att skapa fina och roliga minnen på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte hela tiden spela för sitt eget bästa utan ibland låta motparten vinna för att göra det roligare och realistigare. Att inte vara så girig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert gjort någon fortkörning i stan och det jag lär mig själv då är att sakta ner och följa fartgränserna!!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random deathmatch att jag skadar en annan spelare utan anledning. Cop bait: Att jag försöker få polisens uppmärksamhet. OOC: Att man kommunicerar utanför unive, t.ex. dc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gillar att rpa och kommunicera med andra!

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka