Nekad Daagmask | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Ditt discord namn: daagmask

Ditt Hex-ID: steam:11000010085cad9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminellroll och prisökning antar jag att de är också

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum bannade mig ig men COL drog min krim roll

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att staffsen inte har pratat med varandre och därför har det blivit som de blev, men de är bara vad jag tror då jag inte får svar av någon staff som hade ärendet.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet tycker jag är felaktigt då jag blev bannad i 3 dagar först utav bubblegum för suntförnuft för att jag sköt på en motorväg och det kan jag i efterhand förstå varför jag blev, men jag överklagade bannen och fick den borttagen. Men ungefär 1,5 timme efter att jag blev bannad för att ha skjutit på motorvägen så skriver univesync till mig där står de krim varning 2 i 30 dagar sen direkt efter de förta kommer ett till meddelande av univesync där de står indragen krimroll av COL, och 1 minut efter de får jag ett pm av COL att jag ska komma support. Då jag hade 1 krim varning innan skulle jag iallafall tycka att de känns mer rimligt att ge mig 1 varning till då jag inte brukar få banns. Även fast jag har fått 2st om man räknar med denna det senaste. Jag vet inte om jag har helt fel nu men känns som att staffsen COL och bubblegum inte har pratat med varande, men som sagt jag kan ha helt fel. Och de just för de här tycker jag det känns helt orimligt att jag ska få indragen krim roll innan jag ens har fått en c

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bifogar bilder under, verkar inte gå här, vet även att det har gått över 2 dagar sedan ärendet men till mitt försvar så hade jag 1 dags timeout när jag skulle lämna in senast och igår hade jag 1 dags timeout med

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka