Nekad Daagmask | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daagmask

Medlem
Meddelanden
318
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mr_gurk/

Ditt Hex-ID: steam:11000010085cad9

Vad är din discord tagg? daagmask

Vem var det som bannade dig? mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-17 205320.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa olämpliga ord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började så att vi åkte runt ett gäng i bilar och skulle försöka kidnappa några för att göra ett långdraget scenario, då börjarde några röda bilar att köra på oss och då körde vi på dom tbx som ett litet skämt. Sen började några i en röd bil prata något annat språk det lät som arabiska eller något liknande och typ samtidgt så kör dom på min bil och säger att jag pittar dom. Sen körde dom på mig ett par gånger till och fortsätter säga att jag pittar dom när de är dom som kör på mig. Dom break checkade även och säger att jag pittar dom men man får kanske räkna med att bli pittad om man ställer sig framför en bil som kommer i ganska hög hastighet tycker jag. Sen så blir jag lite sur för dom fortsätter prata arbiska och sen börjar dom hetsa mot mig kommer inte riktigt ihåg vad dom säger men dom hade jätte jobbig röst och va bara allmänt iriterande så då sa jag "äcklig jävla invandrare" vet att de kan uppfattas som rasistiskt men samtidigt så är det ju rp jag menar ju inger personligt imot personen eller personerna i bilen, utan de va ju lite mer för att dra igång scenariot ännu mer. Jag är vekrligen inte rasistisk utav mig annars och menade verkligen inget dumt med det när jag sa de. Det var mest i stundens hetta som det blev så och jag ångrar mig väldigt mycket över de och de kommer inte att ske igen.Sen åkte vi iväg en bil och dom fortsatte köra efter mig och försökte pitta mig som galningar. Efter dom hade kört efter mig som ett par galningar så började vi skjuta imot varandra vid kyrkogården och där åkte jag upp på ett berg och började skjuta. Jag kan ju tycka att man ska få rpa ig lite hur man vill med sitt språk man kanske inte ska gå runt och konstant säga N ordet eller kalla folk för invandrare som jag gjorde i detta fallet men kan tycka att om man säger de 1 gång för att göra rpn mer realistisk och trovärdig. Allt jag sa ig menade jag ig och inger personligt imot personen eller personerna ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är rätt men tycker även att det är väldigt hårt med 14 dagar det hade kanske räckt med 1 eller 2 dagar för att markera lite lätt. Jag kan ju tycka att man ska kunna ta det mesta inom rp och att man ska kunna säga lite vad man känner men de klart att det finns gränser och att kalla någon "äcklig jävla invandrare" vet även jag att det är för hårt och det hade räckt med "invandrare" även fast det kanske inte alltid tas på rätt sett. Men jag tycker att man ska hålla det mesta inom rp och inte behöva ta mycket ooc men även att man inte behöver ta åt sig ooc för det är ju tillslut ett spel vi spelar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för lite allt möjligt, men har fått unban väldigt fort eller ogiltig förklarat alla mina senaste banns. Jag har tagit lärdom av mina tidigare banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt "äcklig jävla invandrare" utan bara "invandrare".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka mer på mitt språk då inte alla tycker det är roligt att bli kallad invandrare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka