Accepterad Daabas | Ansökan till servervakt [niklass0n_12FN] [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daabas

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Användarnamn: Daabas

Vad är ditt namn i verkligheten? Daabas

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 1990

Vad heter du på discord? Daabas#4430

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftast efter jobbet 20,00 tills vidare

Hur länge har du spelat på Multistaden? sen april månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Kommer bidra till en bra rolepay server.
Kommer kicka folk som copbaitar,vdm.rdm och powergamar så roleplay blir hög på servern.
Föratt alla staffs har inte tid att bann och kicka folk som copbaitar framför mig speciellt som en polis. Det är många som copbaitar när man är polis och jag vill minska det så rp blir hög som möjligt i servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kicka alla lallare så spelar upplevelsen blir hög på servern så alla har det roligt och även jag

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer bidra till en hög rp nivå i servern så alla har det kul och även roligt är väldigt duktig rpare så vet alla regler.

Varför ska just du bli servervakt? För att göra spelarupplevelsen bra för dom nya och för dom som har spelat länge på multistaden blir större och glada spelare som mig och kicka dom som lallar och bryter mot regler.

Varför vill du bli servervakt? För att finns folk som lallar och snor bilar på gz då kan man kicka så man får tillbaka sin bil och därefter åt kan man göra en anmälan så får dom en ban.
Jag tycker att vi behöver mer servervakter som är bra och jag kommer bli en bra servervakt och kommer bidra till bättre rp och har många kompisar som också har det har tänkt till att det är viktigt att ha det som en bra rpare för att rp nivån ska bli hög.
Kommer kicka alla som bryter mot reglerna men inte mitt i scenarion.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan /kick id anledning -/revive -/dv sen om det finns något mer kan ni berätta till mig

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång hade bullen försökt och kidnappa mig och hade dragit ut ett smg utanför sjukhuset. men jag hade inte sätt han och körde iväg. pratade med honom efteråt och det löste sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka