Accepterad D4rkPsych0 | Polismyndigheten Ansökan [Yodaaxel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D4rkPsych0

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 11 November 2004

Vad heter du på discord? D4rkPsych0#3479

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 509 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Som sagt kommer jag vara delvis aktivt beroende på när jag har tid. Har mycket plugg nu i gymnasiet då 2:an är den jobbigaste delen i skolgången. Men när jag har fritid skall jag försöka vara så aktiv som möjligt vilket jag kommer vara beroende på att det finns inget spel som är lika roligt som fiveM.

Vad heter du? Hans Olof

Hur gammal är du? 1994-11-11

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Klart jag är simkunnig. Fick till och med simborgarmärket när jag var hela 5 år och 9 månader gammal.

Varför vill du bli polis? Polisyrket är ett yrke som har dragits ner under tiden. Yrket blir allt mer mindre populärt och samhället försämras. Därför vill jag med min makt kunna vända seglet för att göra samhället bättre. Min personlighet och mina personlighets drag drar sig ofta till polisyrket då jag är en väldigt neutral polis. är för att jag vill kunna öka försvaret i samhället samt tjäna en gemenskap bland alla vi bor. Vissa gillar adrenalin pumpen som kommer från en snabb action jobb. Jag vill sänka brottsbekämpning som pågår i staden för en säkrare och tryggare framtid för våra framtida generationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tror mest på att psykologi och retorik är det viktigaste inom polisyrket. Att vi poliser i samhället visar sympati till alla våra medmänniskor. Men... Framförallt så är lagar och regler det man prioriterar mest inom detta starka yrke.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har aldrig varit inom polisyrket i andra städer och därmed vet jag varken jättemycket om yrket i helheten men några grejer jag vet om är att yrket innebär hur man tar kontakt med människor, hur man behandlar alla människor, visa respekt och samt hur man ska ta de effektivaste besluten.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt så har jag aldrig varit inom polisyrket sedan innan. Men om man snackar kring erfarenheter/egenskaper som person så är jag väldigt socialt kompetens, samt driven och visar extremt mycket sympati. Därmed så kan jag ta hand om personen som har råkat illa, samt kunna övertala någon som är påväg att göra någon förskräckligt.

Hur är du som person? Som person är jag väldigt Bestämd, sympatisk, social, modig och försiktig. Jag är en så kallad perfektionist som tar hårt på mig själv när jag gör fel eller något liknande. Allting skall vara perfekt och skall bli så för alltid. Om något går fel tar jag det väldigt hårt på mig själv, så ständigt försöker jag utveckla vad jag gör för fel för att kunna göra det rätta istället. Även det så är jag väldigt försiktig som tycker att noggrannhet visar de bästa resultaten vilket är en bra egenskap till polisyrket. Därför vill jag bli en del i kåren!

Är det något vi bör veta om dig? Jag kommer sköta detta yrket väl och kämpa för rättvisan i staden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka