Nekad D4rkPsych0 | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D4rkPsych0

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 11 November 2004

Vad heter du på discord? D4rkPsych0#3479

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 509 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara relativt aktiv. Jag kommer spela när jag kan och när jag har mindre plugg. Jag kommer vara inne 5-6 dagar i veckan i några timmar.

Vad heter du? Hans Olof

Hur gammal är du? 1994-11-11

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag är en väldigt bra simmare med tanke på hur axelbredd jag är.

Varför vill du bli polis? Den största anledningen varför jag vill bli en polis är för att jag vill kunna öka försvaret i samhället samt tjäna en gemenskap bland alla vi bor. Vissa gillar adrenalin pumpen som kommer från en snabb action jobb. Jag vill sänka brottsbekämpning som pågår i staden för en säkrare och tryggare framtid för våra framtida generationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att förhindra brott som sker i staden. Men främst så tycker jag att säkerheten för alla som bor här är prioriteringen.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisyrket har villkor som är anpassade till polisens uppdrag. Polisen behöver vara tillgänglig dygnet runt, året runt och i hela landet. Lönen varierar bland annat beroende på arbetsuppgifter och prestation.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har faktiskt inte haft några tidigare erfarenheter innan kring polisyrket.

Hur är du som person? Jag som person är väldigt lugn och stilla. Jag är heller inte jätte emotionell så jag låter inte hjärnan styra på grund av magkänsla. Sedan så är jag bra på att uppfatta rätt beslut i svåra situationer när det finns ont om tid. Med andra ord så är jag en rätt ordentlig människa.

Är det något vi bör veta om dig? Något som ni bör veta om mig är min bakgrund. Jag har haft en traumatiserande händelse i mitt liv där mitt livs kärlek blev överkörd av en lastbil. Så om det blir så att ett jobb inom polisyrket handlar om lastbilar så vill jag veta att jag kan bli mentalt instabil vid den punkten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka