Accepterad D1stanc3 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1stanc3

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomi

Vad är ditt discord namn? d1stanc3_

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Mohammed men kallas Mommo. Han kommer ifrån Sudan och Han växte upp utan sin pappa och med bara en mamma som jobbade två jobb för att kunna försörja familjen. Han har ingen kontakt med släktingar så mamman kunde inte få någon hjälp därifrån. Han är 25 år gammal och är uppväxt i förorten. Han har lagt ner stora delar av sitt liv till gatan/det kriminella livet. Men en dag efter att hans bästa vän blev skjuten till döds så valde han att ta tag i sitt liv. Därför flyttade han ifrån förorterna och letar nu efter ett jobb. Han grov ADHD vilket gör att han snabbt tappar humöret. Gymmet är även en stor del i Mommos liv då han kan ta ut sin ilska där istället. Han är även väldigt intresserad av fotboll och basket men hans dröm har alltid varit att bli fotbollsproff. Just nu jobbar han för att komam tbx i livet men de tidigare kriminella kretsarna gör det svårt för honom att leva efter den svenska lagen som han vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar ofta och Jag spelar alltid seriöst och tänker över saker innan jag gör det för att dom ska bli så realistiska som möjligt. Jag har lite tidigare erfarenhet av rp så jag vet hur det går till men jag söker till Unive för att även kunna utveckla min rp. Så sammannfattingsvis så kan jag bidra till en mängd roliga scenarion för både mig och mortparten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid behöver vinna ett scenarion utan att man kan låta andra vinna för att få ett så realistiskt scenario som möjligt. Såklart ska det ske inom sunt furnuft. Detta för att senariot ska bli kul för alla parter och att de inte ska gå ut enbart på att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes har läst dem och spelaat efter de länge. Det kan vara t.ex. RDM som betyder random death match. Vilket betyder att man dödar/slår någon utan ett bakomliggande senario. Eller VDM som betyder Veichel death match

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes varit medlem i ca 2 år tidigare men blev av med roller på grund av inaktivitet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag är taggad på att komma igång och rpa igen som tidigare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka