Nekad D.M5AN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D.M5AN

Icke Medlem
Meddelanden
526
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800272612/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? D.M5AN

Vem var det som bannade dig? Philip

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-26 205304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel med att joina en annan server och förstår varför du valde o banna mig. Helt förståeligt men vill lägga detta bakom oss o gå vidare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina roller bara försvann, när jag var mod. Jag visste direkt varför och jag suckade pga att jag visste att philip såg det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte jag erkänner mitt fel och vill bevisa för dig philip att jag inte menade något illa. Jag kommer absolut inte göra om detta, visste inte att det skulle bli såhär. Jag borde aldrig ha joinat den där discorden. Jag vill lägga detta bakom oss o gå vidare så som den förra relationen vi hade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade kunnat tänka ett steg längre o inte gå bakom din rygg sådär och därför erkänner jag och ber om ursäkt att jag gjorde sådär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte joina den alls o bara skitit i det totalt. Jag har lärt mig en läxa att absolut inte göra om det och det ska jag bevisa för dig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket och visste om att det inte var okej, detta har lärt mig mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka