- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad heter du på discord? Cyras#3341
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 15-22:00 helger 13-03:00
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli trainee/helper för att Det ända spelet och servern jag spelar på är unive och jag tycker att det är en så bra servern men såklart så finns det folk som bryter mot regler och inte kan rpa osv så jag vill bli staff för att göra servern till en bättre server där folk som värkligen kan rpa får göra det utan att bli störd av folk som inte kan. Men också för att folk ska få svar på frågor och så om dom har lite svårt med att rpa så kan jag hjälpa dom. Jag vill också bli staff för det känns som det skulle passa mig väldigt bra då jag gillar att hjälpa till och att göra platser till en bättre plats och då känns det som att staff på unive är det perfekta för att jag vill att unive ska bli ännu bättre och större än va de redan är.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle ta in hårda återgärder mot folk som bryter mot regler. Men jag vill också hjälp folk att utveckla sin rp genom stt ge dom tips på hur man kan rpa bättre. Jag hade även speccat på många ställen där det är mycket folk som bryter mot regler. Men också speccat runt på olika kriminella dtällen och där det hände scenarion för att se hur folk sköter sig inom krim rpn och på olika scenarion de behöver inte bara vara krim utan också poliser sjukvården osv. Jag vill mest hålla koll på folks rp och om dom rpar riktigt eller bryter mot regler så som metagaming, powergaming, suntförnuft, fearrp osv. Och jag tycker såklart att alla ska ha sin rätt att säga sin sida av historian så att alla blir nöjda och så det inte hsr blivit ett missförstånd.
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4-5 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt och jag tycker jag sköter sv jobbet väldigt bra men jag har mycket vänner som är eller har varit staff så jag har lärt mig en del om staff arbete men jag är också väldigt snabb lärd så om det är något som jag inte kan så kommer jag lära mig det väldigt snabbt
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort en bil
/announce att du sickar ut ett medelannde till hela servern
/noclip att du flyger runt osynlig
/bring (id) du teleportar en spelare till dig
/tpm du teleportrar dig någon stans
/setjob du ger dig ett jobb eller nån annan
/skin (id) att du ger någon skin
/revive (id) du återupplivar någon
/spec (id) du speccar någon
/goto (id) då tp:ar du till någon
/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.
/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål
/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag värkligen kommer ta staff jobbet på allvar och det här är det enda jag vill just nu
Vad heter du på discord? Cyras#3341
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 15-22:00 helger 13-03:00
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli trainee/helper för att Det ända spelet och servern jag spelar på är unive och jag tycker att det är en så bra servern men såklart så finns det folk som bryter mot regler och inte kan rpa osv så jag vill bli staff för att göra servern till en bättre server där folk som värkligen kan rpa får göra det utan att bli störd av folk som inte kan. Men också för att folk ska få svar på frågor och så om dom har lite svårt med att rpa så kan jag hjälpa dom. Jag vill också bli staff för det känns som det skulle passa mig väldigt bra då jag gillar att hjälpa till och att göra platser till en bättre plats och då känns det som att staff på unive är det perfekta för att jag vill att unive ska bli ännu bättre och större än va de redan är.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle ta in hårda återgärder mot folk som bryter mot regler. Men jag vill också hjälp folk att utveckla sin rp genom stt ge dom tips på hur man kan rpa bättre. Jag hade även speccat på många ställen där det är mycket folk som bryter mot regler. Men också speccat runt på olika kriminella dtällen och där det hände scenarion för att se hur folk sköter sig inom krim rpn och på olika scenarion de behöver inte bara vara krim utan också poliser sjukvården osv. Jag vill mest hålla koll på folks rp och om dom rpar riktigt eller bryter mot regler så som metagaming, powergaming, suntförnuft, fearrp osv. Och jag tycker såklart att alla ska ha sin rätt att säga sin sida av historian så att alla blir nöjda och så det inte hsr blivit ett missförstånd.
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4-5 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag är just nu servervakt och jag tycker jag sköter sv jobbet väldigt bra men jag har mycket vänner som är eller har varit staff så jag har lärt mig en del om staff arbete men jag är också väldigt snabb lärd så om det är något som jag inte kan så kommer jag lära mig det väldigt snabbt
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort en bil
/announce att du sickar ut ett medelannde till hela servern
/noclip att du flyger runt osynlig
/bring (id) du teleportar en spelare till dig
/tpm du teleportrar dig någon stans
/setjob du ger dig ett jobb eller nån annan
/skin (id) att du ger någon skin
/revive (id) du återupplivar någon
/spec (id) du speccar någon
/goto (id) då tp:ar du till någon
/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.
/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål
/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag värkligen kommer ta staff jobbet på allvar och det här är det enda jag vill just nu
Senast ändrad: