Inaktuell Cyprian | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cyprian

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1149768319&token=0-8l4LOA

Vad är ditt namn i verkligheten? Cyprian

Vad är ditt discord namn? CYORIAN0698

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Alex Andersson och jag är 22 år gammal. Jag gillar att hjälpa folk och bilar. Jag gillar även djur. Jag är en känslig person men kan bli snabbt arg och kan göra mycket. Jag jobbar på postnord och jag gillar att jobba som postnord. Men Jag vill ha något mer. Jag har absolut ingen kriminell bakgrund för att det är fel och va kriminell. Jag har ingen mamma men jag har en pappa. Jag kommer från Polen och har många vänner. Jag känner några på denna serven men inte alla. Min mamma och pappa höll på med droger så jag blev utkastat hemifrån när jag var 17 år gammal. Jag levde på gatan tills jag blev 21 år gammal. Det var då jag har hittat en bra jobb och fick många vänner. Ibland så träffar jag min pappa men inte ofta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill utveckla min rp spel och att jag tycker att dom som jobbar gör ett bra jobb. Asså att dom gör det verkligt och jag vill också göra så. Jag jobbar på postnord men jag vill jobba som typ Autoexperten för att det verkar vara en rolig jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har bra rp och jag vill hjälpa till att utveckla serven.

Hur hittade du Unive? Min kompis skickade länken till spelet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara som i verkligheten och att lära känna nya vänner. Jag vill också att det ska vara kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka