Nekad cwalski | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cwalski

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? philip göransson

Ange ditt födelsedatum 13 April 2007

Vad heter du på discord? cwalski#5424

Ditt Hex-ID 110000100000638

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej inte just nu!

Vilken ped ansöker du för? en street/gangster ped, som ingen har!

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. jag tycker det blir lite bättre rp för mig om jag skaffar ped, jag vill ha ped för att göra rpn bättre o kunna se annorlunda ut en vanliga karaktärer, o jag e även support, och sen så vill jag ha en gangsterf ped som passar välldigt bra till cwalle då alltså min karaktär! och cwalle började o fixa droger som ung/ typ 15 år gammal, och sen dog hela hans familj av ett gäng pga att cwalle hade fått skit o de som ville döda cwalle dödade hela cwalles familj istället för cwalle o sen så började han bli mer själv ständig o skaffa vapen o sånt o då så blev han lämnad av hela hans familj, och han var bara den ända kvar, och då började han göra mer krimminella saker som handlar om vapehn o gäng o sånt! o börja bli allmänt kriminell,

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? min karaktär cwalle e en 21 årig gammal street grabb som gillar o gö kriminella grejer, och jag vill kunna se mer ut som mer krimminell ungdom o kunna va mig själv på den peden! och jag vet att jag inte kan rpa mkt när jag e support men det är ändå kul o ha en ped liksom! och cwalle har fått mycket hat som han då ska ta igen, o cwalle har även varit en sportig grabba som har gått över till kriminella grejer typ som vapen o sånt!

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? jo som sagt, jag vill kunna förbättra rpn genom att ha ped, och jag kan va lite mig själv åckså som ped så ingen annan kan ha min ped då så då så blir det liksom ganska mycket bättre rp som ped, o jag tycker det blir rätt så kul med ped o kunna va sig själv o sånt!

Vad är dina mål med en ped karaktär? mina mål med ped är attg kunna känna att man gör så bra rp som möjligt till unive roleplay, och jag vet att jag inte kan rpa så mycket som support men ja,

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka