Nekad CTRL | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CTRL

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Eriksson

Vad är ditt discord namn? ctrl_420

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag kommer bygga upp här på unive heter Kenny snabb och han är 59 år gammal och fyller 60 i april. Han är uppväxt i Umeå men idag så ska han antagligen flytta till en mycket större stad med större möjligheter. Han har aldrig riktigt varit som alla andra han är lite ''speciell'' För att han är sur och grinig han pratar nästan inte med någon och han har inga vänner folk har försökt att utreda han beteende och man tror att det är autism av någon form som gör Kenny så grinig. Hans ända måtto har alltid varit att tjäna pengar, Han har aldrig riktigt lyckas men nu har han hittat 1 sätt och de är att göra inbrott. Sno och snatta har aldrig riktigt varit ett problem för Kenny men att komma undan från polisen är problemet. Kenny är ju ganska tyst för sig själv och det gör ju att folk tycker han är speciell men skulle folk försöka bli hans vän så kanske de skulle kunna gå men inte som de är idag iallafall. Kenny bor just nu på gatorna men tanken är väll att få köpa sig ett hus eller hyra en lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sköna scenarion,Roliga händelser eftersom mina karaktär är väldigt unik och många säger att min karaktär rolig och är skön att RP a med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att bara vinna scenariot och att man ska köra så scenariot blir bra för båda sidorna

Hur hittade du Unive? Mina polare rekommendera servern till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka