Accepterad Quepasa | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quepasa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Quepasa0019

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenny Abdul 37 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kunglig, fundersam och speciell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kenny är född och uppväxt i de svenska skogarna tillsammans med sin syster mor och far. I en ung ålder så började Kenny jaga björn i skogen tillsammans med sin pappa. Han fick snabbt upp intresset för att jaga och har gjort det ända sedan han var 4 år gammal. I flera år så höll han och sin pappa på med de tills hans pappa till slut dog utav cancer. Efter det så var Kenny tvungen att hålla på med jagningen själv och han startade ett företag som jagade åt lokala firmor. Kennys framtidsplaner är att jaga i Unive staden och även hitta ett jobb som mekaniker då det även är något annat som intresserar honom något enormt. Jag hoppas på att jag skall kunna bli en mekaniker samt jaga och hitta andra jag intresserade människor i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra unik och social rp, jag har rpat mycket under mina dagar och jag vet hur jag ska bete mig i alla slags situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man skall vara villig att förlora scenarion även om det kanske inte är det man vill egentligen. Det gäller att alla som är med ska ha det kul och att man själv inte ska göra allting kul för en själv. Om alla inte har kul varför ska man då rpa?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag ej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Vehicle Death Match: Det är när man använder sitt fordon som ett vapen (som att köra över någon, eller skada någon med hjälp av ett fordon.) C-log: Det är när man lämnar mitt under scenario för att undvika det som möjligtvis kan hända. Metagaming: Det är när man använder sig av information från en annan källa än ig och använder det ig, Tex: Om man kollar på en streamer och ser vart den personen är så åker man dit även om min karaktär inte visste att personen var där man jag såg det på streamen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget som kommer på tankarna nu direkt.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.
löst

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
löst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka