Nekad CryzZ260 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CryzZ260

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199780699015/

Ditt Hex-ID: 11000016c819b87

Vad är din discord tagg? @xzzcxcwasoiw

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-27 181353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheatet som banna mig men antagligen för att jag bröt mot reglerna och valde att fuska med nån "Vmenu" meny enligt en staff nämner inga namn. Men Vad jag vet var de eulen tror jag. Och jag satt och fuska och jag är ärlig med det. Jag tycker att det var en rätt ban men också att det var ett tag sedan denna ban blev utplacerad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag öppnade menyn och sedan poof vart jag bannad. Eftersom fiveguard är ett bra anticheat. Jag tycker också att det var riktigt dumt av mig och jag försöker verkligen vara så himla ÄRLIG som möjligt på detta ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ABSOLUT inte en felaktig ban eftersom jag gjorde detta själv jag hade ett par kompisar som fuskade och jag valde att fuska också och jag tog initiativ och fuskade med egna händer. Jag kände mig liksom inte pressad eller så, jag ville bara va lika bra som mina kompisar. Jag skulle stått upp för mig själv och va den personen som anmäler det istället för att börja fuska också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för rasistiska kommentarer tidigare men överklagade den och blev unbannad för det. Och en idag är jag inte stolt över de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha varit den personen och inte fuskat och anmält dessa personer som fuskade istället för att jag börja fuska också istället vilket var dumt av mig att göra. Jag borde ha stått upp för mig själv och va stolt att jag inte fuskade som jag sa innan. Men istället valde jag att göra ett dumt val och fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag ska aldrig fuska igen för det är jävligt dumt, man förlorar endast på det i slutet även fast man kanske vinner i början så förlorar man på det i slutet. Som sagt ärlighet varar längst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep och förlåt igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka