Accepterad Crystal221342 | Medlem ansökning [shobree] (lojtan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EeAsY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? wardis#0826

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marcus. Marcus växte upp i Gävle med sin mamma och Bror. Hans pappa jobbar hårt om dagarna och Marcus vill hjälpa. Marcus var duktig i skolan och gjorde inte mycket väsen av sig. Hans bror föll in i drogmissbruk i ung ålder och han var inte så närvarande under Marcus uppväxt. Marcus var en glad pojke. Han hade ganska mycket kompisar och lärarna tyckte om han. När Marcus var arton år gammal och han precis hade fått jobb på sitt pappas företag så gick allt snett. Marcus var ute på krogen med sina kompisar för att fira men det blev slagsmål. Marcus var inte med i bråket men alla hans kompisar som var med i bråket sa till polisen att det var Marcus som hade slagits och han åkte i fängelse för grov misshandel. Marcus blev väldigt förändrad under fängelsetiden och han byggde upp ett stort hat mot sina fake kompisar och mot polisen. När Marcus kom ur fängelset så började han försöka rentvå sitt rykte genom att vara väldigt snäll och han blev också Kristen. Även fast han försökte rentvå sitt rykte med all sin kraft så räckte det inte och då beslutade sig Marcus för att flytta till Unive staden eftersom att hans fake kompisar hade flyttat dit. Marcus packade sin gittar och sitt munspel eftersom att han hade ett stort musikaliskt intresse och så tog han med sig några verktyg eftersom att han fortfarande hade en passion för hans pappas jobb. På sin 20 års dag så flyttade Marcus till Unive staden med glädje och en stor revanchlust.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vara snäll kanske säga till visa hur man rpar så att staffs inte behöver göra exakt allting hela tiden så ni staffs kan ta det lugnt ett tag tycker jag 🙂

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara självisk och bry sig om andra i senarion tex om man vinner något kan man inte ta det till sig själv om andra hjälpte.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan men så blev mitt internet hackat :( men sen kollade jag på youtube och tänkte jag börjar köra på unive :)

Förtjänar en chans till intervju!
Mvh Robban Olsson!

Nuvarande Roller:
🔪Kriminell
🏷️Medlem
🕵️‍♀️Servervakt
🦹‍♂️Ped
💰Donator++++💸
🧣2022-medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka