Nekad linuss.ss | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linuss.ss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? linusdquity

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Marcus Olsson 28 år är en passionerad bilentusiast, alltid på jakt efter den perfekta körupplevelsen och den senaste tekniken inom bilvärlden. Han växte upp i en liten stad, där hans intresse för bilar började tidigt när han hjälpte sin far att skruva på gamla klassiker i garaget. Som vuxen jobbar Marcus som bilmekaniker och är känd för sin noggrannhet och sitt öga för detaljer. När han inte arbetar, spenderar han tid på bilträffar, följer med i de senaste bilnyheterna och drömmer om sin nästa resa längs öppna landsvägar med motorljudet som enda sällskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Marcus Olsson i en RP-server kan jag bidra med

En mängd olika dynamiska och engagerande interaktioner, särskilt kring bilar och mekanik. Här är några saker jag kan tillföra Bilmekanikerroll: Marcus kan fungera som en skicklig mekaniker i staden. Han kan hjälpa andra spelare med deras fordon, från reparationer och uppgraderingar till att bygga helt unika bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario innebär att man som spelare eller spelledare anpassar sitt agerande och sina handlingar för att skapa en mer engagerande och njutbar upplevelse för den andra spelaren. Istället för att fokusera på att "vinna" eller alltid ha fördelar för sin egen karaktär, arbetar man för att skapa ett intressant narrativ och en mer samarbetsinriktad upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respektera andra spelare och inte kränka varandra och kalla varandra massa fula saker. Och undvika personangrepp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört massor av andra rp servrar på fiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och kreativ rollspelare med en stark känsla för samarbete och storytelling. Jag strävar alltid efter att skapa djupa, dynamiska karaktärer och engagerande scenarier där alla spelare får sina ögonblick att glänsa.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka