Accepterad Crygo | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crygo

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? crygo.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Nillsson och är född 2000-01-18 och är 185cm lång. Han hade en svår uppväxt med en kriminell pappa som inte behandlade honom bra. Som ung var han mest med sin farbror då han inte tyckte om sin pappa. Hans mamma fick cancer när melker var 7 men överlevde. Melker har varit med i 2 skottlossningar innan i hans liv när han var vid sin pappa. Melker har inte mått bra i hans yngre tider, han har tänkt på ta livet av sig men tänkte hur hans familj hade reagerat så han gjorde aldrig det. Han tyckte om bilar och det gjorde hans farbror också så han lärde honom mycket om bilar. Melker har hållt på med bilar något år nu och gillar verkligen det. Han är biträdande chef hos hans farbrors bil verkstad, hans farbror är chef så dom känner varandra väldigt bra. Pågrund av hans pappa så är Melker lite på den kriminella sidan också medans han jobbar på hans farbrors verkstad. Han flyttade till unive för att få nya vänner och kontakter han har också flyttat för att hitta ett nytt jobb eller börja seriöst i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp. Jag har rpat i ungefär 2 år nu så jag vet hur man ska bete sig när man rollspelar. Jag är väldigt aktiv på kvällen oftast om jag inte spelar med kompisar så då kan jag bidra med bra och rolig rp. Jag brukar se till så att folk inte lallar för det drar med på rpn enormt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna varje scenario. Man ska köra för att det är roligt inte för att vinna. Då blir det inte roligt för motparten. Det blir inte heller roligt för sig själv om man vinner varenda scenario.

Hur hittade du Unive? Har spelat innan men blev bannad från dcn så jag tappade mina roller

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka