- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 5
Användarnamn: Crux
Hur gammal är du? Crux
Vad heter du? 15 2005-04-01
Vad heter du på discord? Crux#2457
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 14-23 om inget viktigt händer under dagen.
Helger: 8-3, om inget händer under dagen. (Mycket mer aktiv på discord, som jag är inne på gott som 24/7, i skolan och allt)
Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag vill vara staff samtidigt som jag RPar, jag har även extremt mycket erfarenhet inom denna servern och andra serverar. Samt jag är väldigt aktiv om jag få säga så själv och väldigt trevlig tycker jag och har många vänner så skickar "positiva vibbar".
Varför vill du bli servervakt? Så jag kan få det "renare" på servern och inte lika mycket, trollare,rdmar och vdmarare m.m.
Behövs även att fordon DVas som är på vägarna vilket jag sköter.
vet inte vad mer jag ska skriva men kontakta mig på dc gärna!
Är du whitelistad på serven? Ja och varit under en lång tid
Har du varit bannad serven förut? Ja, men unbannad och inget viktigt.
Hur gammal är du? Crux
Vad heter du? 15 2005-04-01
Vad heter du på discord? Crux#2457
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 14-23 om inget viktigt händer under dagen.
Helger: 8-3, om inget händer under dagen. (Mycket mer aktiv på discord, som jag är inne på gott som 24/7, i skolan och allt)
Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag vill vara staff samtidigt som jag RPar, jag har även extremt mycket erfarenhet inom denna servern och andra serverar. Samt jag är väldigt aktiv om jag få säga så själv och väldigt trevlig tycker jag och har många vänner så skickar "positiva vibbar".
Varför vill du bli servervakt? Så jag kan få det "renare" på servern och inte lika mycket, trollare,rdmar och vdmarare m.m.
Behövs även att fordon DVas som är på vägarna vilket jag sköter.
vet inte vad mer jag ska skriva men kontakta mig på dc gärna!
Är du whitelistad på serven? Ja och varit under en lång tid
Har du varit bannad serven förut? Ja, men unbannad och inget viktigt.