Nekad CrudenZ | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrudenZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198296968903/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? CrudenZ#6664

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år gammal, Han är uppväxt på landet upp i norr. Han gillar att umgås med vänner och har ett stort intresse för bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har alltid velat bli medlem på en rp server när jag var yngre fast nu tipsade en vän till mig att jag borde ansöka som medlem till denna server så att vi kan rp tillsammans. Det verkar finnas många roliga funktioner på denna server och jag ser fram emot att börja.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vänner spelar på denna server. Servern verkar ha många roliga features. Det finns många olika bilar med realistiska modeller. Det finns flera olika jobb och alla på servern är trevliga och har humor.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och förhoppningsvis få en hobby på spelet för att tjäna in-game currency.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mycket pengar till dyra och lyxiga bilar och att öppna en affär eller service av något slag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har varit på olika servrar innan fast nu så är denna min ända aktiva server som jag förhoppningsvis blir whitelistad på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka