Accepterad Crota Stole My Sandwich | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kritan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Crota Stole My Sandwich#3287

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Är nästan alltid aktiv när jag är hemma och inte har någon stor uppgift att göra. Vissa dagar är jag inaktiv pga separerade föräldrar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan den 11 augusti 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång tidigare. https://media.discordapp.net/attachments/115656646859556866587616645431316/20230927153645_1.jpg?ex=651583a8&is=65143228&hm=10ce9799c7aed80c3b37fbec8dd59488a064a8b33a2a536a7f91/1152587fb6005ef7b&=&width=1202&height=676

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta staffs arbete. Detta gör man genom att sätta stopp på lall och regelbrott. T.ex om någon lallar ute på piren så kan man sätta en sv ban eller en kick på spelaren. SV rollen är till för att finnas som en lägre version av staff, typ som en utbildning inför högre staff nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna förbättra den nuvarande rpn, då jag tycker att vissa spelare är väldigt dåliga rpare och inte erbjuder någon riktig rp utan bara lall och regelbrott. Dessa spelare bör inte ha en plats på unive om de ej kan bete sig, därför vill jag bli SV för att kunna varna spelare eller ge åtgärder vid större regelbrott. Jag har tidigare varit SV men fick indraget då jag glömde att stänga av toggleid när jag hamnade i scenario. Jag har lärt mig och kommer inte göra om det!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sin servervakt roll till sin egna fördel och inte för att faktiskt förbättra servern. Det kan vara att t.ex använda toggleid till sin fördel eller att använda /revive i scenario istället för att bara acceptera förlust i scenariot. Det kan också vara att kicka/banna folk utan någon riktig anledning.

Godkänd efter muntlig intervju. Välutvecklade svar. Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka