Accepterad Crota Stole My Sandwich | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kritan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Crota Stole My Sandwich#3287

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar unive typ varje gång jag är hemma, så typ runt 5-10 timmar om dagen om jag är hemma. Ibland kan jag dock inte vara inne pågrund av separerade föräldrar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 10 Augusti. Alltså en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1150416148995788951/1150430624843305121/20230910155947_1.jpg har aldrig blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna hålla servern ren från regelbrott, lall och mer. Servervakter ska alltså underlätta jobbet för staffs. om jag ser någon som begår regelbrott eller lallar runt så kommer jag ge en sv ban eller en kick och förklara vad personen gjorde fel. Om regelbrottet är större eller mer grovt så kommer jag ta klipp och kontakta högre staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag gillar servern väldigt mycket och vill hålla all rp mer ren och utan regelbrott. Det finns många lalliga spelare som bara håller på och rdmar/vdmar folk, jag vill hålla servern ren från folk som spelar så.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är till exempel om jag skulle bli dödad i ett scenario och sedan använder revive istället för att bara acceptera förlust i scenariot.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Utvecklade svar under intervju.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka