Accepterad Croniz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Abod

Vad heter du på discord? .croniz

Ange ditt födelsedatum 2006 07/12

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag planerar att ansöka som medlemsansvarig. Jag vill hjälpa andra att upptäcka Unive som en server med högkvalitativ rollspelnivå. Genom detta uppdrag vill jag lära mig mer om servern och guida andra medlemmar. Min aktivitet som medlemsansvarig kommer vara hög, då jag spenderar mest tid vid datorn när jag är hemma. Jag kommer noggrant övervaka forumansökningar, utvärdera dem och ge möjlighet till medlemskap för att spela och utforska de olika jobben på servern. Jag skulle inte ha lika roligt på servern utan medlemskap, eftersom man inte har tillgång till intressanta jobb som kriminell eller polis, som är både lärorika och underhållande. Alla börjar som nybörjare, men de måste åtminstone förstå grundläggande rollspelskoncept innan de ansöker om medlemskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara aktiv på forumet, granska ansökningar och hålla koll på medlemsintervjuer. Jag är skicklig på kommunikation och hantering av kritik påverkar inte mitt arbete som medlemsansvarig. Trots att jag kan vara skojig ibland, kommer jag vara seriös som medlemsansvarig för att locka fler spelare till Unive. Jag är vänlig, rolig och hjälpsam samt önskar förbättra servern genom att godkänna de som följer reglerna och har bra RP-förmåga. Mitt mål är att hjälpa Unive få bättre medlemmar och effektivisera jobben på servern. Jag är även redo att ta intervjuer och aktivt delta i forumet för att snabba på medlemsprocessen och främja en positiv rollspelserfarenhet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? När jag bemöter andra människor, strävar jag efter att vara vänlig och lyhörd. Jag visar genuint intresse för deras tankar och åsikter genom att ställa frågor och vara närvarande i samtalet. Jag försöker vara öppen för olika perspektiv och visar respekt för olikheter. Genom att använda en positiv och lugn ton försöker jag undvika konflikter och skapa en behaglig atmosfär. Jag försöker le och hålla ögonkontakt för att signalera mitt engagemang. Att vara tålmodig och ge människor tid att uttrycka sig är något jag strävar efter. Genom att bemöta andra på ett vänligt och respektfullt sätt, hoppas jag kunna bygga goda relationer och skapa en positiv dynamik.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag önskar att påverka det så att medlemmar inte bara behärskar reglerna vid intervjun, utan även efteråt under speltiden. Det är då rollspelandet blir optimalt. Dessutom anser jag att en välgjord plan för sin karaktär och röst är viktigt. När jag talar om att förstå reglerna menar jag de grundläggande serverreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem förväntas uppföra sig lämpligt i alla situationer, ha fullständig kännedom om reglerna, agera ansvarsfullt och visa respekt gentemot personalgruppen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar innefattar att lära upp nya medlemmar i spelet. Jag är även ansvarig för att granska och besluta om medlemsansökningar samt genomföra intervjuer för potentiella medlemmar. Dessutom är det mitt jobb att hantera ansökningsvolymen för att undvika överbelastning och se till att jag arbetar effektivt för att undvika stress. Jag strävar efter att balansera intervjuhanteringen för att säkerställa en smidig process för alla inblandade.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 15:40 - 04:00 Tisdag: 15:40 - 04:00 Onsdag: 16:45 - 04:00 Torsdag: 15:30 - 04:00 Fredag: 16:00 - 04:00 Lördag: 15:00 - 05:00 Söndag: 17:00 - 05:00. Denna kan varera under skolatart!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt.

+rep har känt den här grabben länge och han rpar jävligt bra samt mogen och har social rp. Förtjänar Ma

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka