Accepterad E34 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? E34

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig vilja bli medlemskapsansvarig är att jag tycker att det är jättekul att hjälpa nya spelare att komma igång. Jag gillar verkligen att lära ut hur man spelar rollspel och att förklara regler som de kanske inte visste om innan. Det känns bra att se när någon blir bättre och veta att jag har hjälpt till. Jag tror att jag är bra på att göra det här och vill se till att alla nya medlemmar får en rolig och bra start.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni bör välja mig eftersom jag tänker långsiktigt och kommer att ta in kompetenta och mogna medlemmar till Unive. Jag kommer att visa dem vad som är rätt och fel samt hjälpa dem att förstå vad som krävs för att vara rätta medlemmar som unive söker. Jag kommer att vara engagerad och lägga ner all min energi i detta som medlemskapsansvarig för att göra det lättare för Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöta andra handlar om respekt. Man ska vara snäll och tydlig för pratar man ej tydligt så kanske man säger rätt saker men man pratar ej tydligt så medlem svarar på fel frågor vilket ej får hända. Man använder en bra ton. Det är viktigt att lyssna på vad andra säger och förstå att alla är olika. Genom att ge en rak på sak feedback och vara ärlig kan vi skapa en bra intervju där alla känner sig att dom kan prata ut färdigt utan skämmas eller likanande samt uppskattade.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? SSom medlem på Unive tycker jag vi ska visa omtanke och respekt. T.ex efter en lång dag på skolan eller jobbet sätter vi oss för att spela Unive för att vi tycker det är roligt. Därför tycker jag att alla medlemmar ska vara vänliga och sprida positiv energi, både innan och under rollspelen. Ingen ska behöva höra kränkande kommentarer om hudfärg eller något annat. Alla ska känna sig välkomna och ha roligt på Unive för det är ett spel i slutändan.

Som medlemskapsansvarig kommer jag göra mitt bästa för att påverka rollspelen på ett bra sätt, men framförallt vill jag att Unives community ska vara trygg och ha bra rollspel för alla persoener .

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmar på Unive ska kunna rollspela bra och skriva mycket om sina karaktärer. Det skall ej vara lätt att komma in på unive för det här bara på bevisat på att kall kommer in. De ska respektera andras rollspel och kunna reglerna innan de börjar. Det är viktigt att förstå vad det betyder att vara medlem på Unive och hjälpa andra med allmänna frågor som dom inte vet. Det viktigaste är att medlemmar förstår sin roll och vad som förväntas.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att vägleda medlemmar och genomföra intervjuer med personer som vill bli medlemmar. Eftersom jag har varit forum-mod en tid vet jag hur processen fungerar och känner till de olika stegen. Med min tidigare erfarenhet har jag fått en bra sammafattning för hur det går till och är väl förberedd på att ta mig an den här rollen.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag aktiv mellan 07:00 och 01:00. Gymnasiet börjar 08:00 och slutar 14:00, så efter det kan jag hålla riktiga intervjuer. Under skoldagen kan jag även kolla forumet och svara på meddelanden via mobilen. På helger vaknar jag omkring 09:00 och går och lägger mig runt 04:00, och då kommer jag vara aktiv som Medlemskapsansvarig under hela den tiden.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag blev demoterad av en viss anledning kopplad till fusk med report, och det var inte min avsikt. Detta hände dagen efter att jag tagit så många reports, och jag ville bara testa om det var en bugg, eftersom en staff-medlem hade sagt att det var det. Senare kom en mod och frågade vad jag gjorde, och förklarade situationen för mig. Efter det förklarade jag min sida av saken och bad om ursäkt.

+rep Tycker jag och han borde få en till chans som Medlem Ansvariga

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka