Accepterad cronix | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: cronix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och för jag ligger med en mc i höger filen i 90 och en kille kommer i 200 i vänster filen. Han kör på mig och jag ramlar av med "överlever" så jag börjar rpa att jag är skadad och då skjuter han mot mig genom sin fönsterruta innan han kör därifrån så det var powergaming från min sida för jag sprang när han sköt men han failrpa å sen rdma mig och jag ville inte förlora mina saker.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej. Har inga varningar heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vart kvar och rpat skadad och blivit skjuten vilket jag nu i efterhand skulle ha gjort men jag tänkte inte riktigt på vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att låta admins ta dem som rdmar och failrpar och bara rpa bra själv och inte powergama för att jag inte vill förlora mina saker.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Tillbaka