Nekad Kaary | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaary

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199852581077/

Ditt Hex-ID: steam:110000170ca70d5

Vad är din discord tagg? pulisen

Vem var det som bannade dig? HedgeHog

Bild på banmeddelande: image (17).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade fusk, aimbot alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag ber så jävla mycket om ursäkt att jag använde aimbot. Jag ville bara testa det för en kille skickade de till mig och det ledde till detta. Jag förstår verkigen mitt misstag och ber så hemskt jäkla mycket om ursäkt. Ord kan inte beskriva hur mycket Unive betyder för mig och riktigt tråkgit att jag blev bannad. Om jag hade kunnat spola tillbaka i tiden hade jag inhte använt fusk från första början, inte ens laddat ner filen. :(

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag öppnade filen när jag var i ett riktigt roligt scenario och skulle avrätta en kille vid havet. Jag skulle bara kolla om filen funkade och det gjorde den visst. Detta var ju inte använt för min fördel eftersom bara vi hade vapen mot hans huvud men förstår till 100% att ni tog detta beslut, drömmen hade varit att ni tar ett annat beslut, tex ge mig en sista chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde till 100% fel, jag tår på mig det till 100%. Jag fattar verkligen att jag aldrig skulle ens ha tänkt tanken att öppna filen, men saker händer 03 på natten och man är trött. Jag ber så jävla mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig ens tänkt tanken att ladda ner o öppna filen. Som sagt, klockan är 03 och hjärnan är trött. Saker kan liksom hända då:( Bara fortsattit med scenariot o aldrig öppnat filen eller tänkt tanken att prova aimbot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA VERKLIGEN! Aldrig spela med något som ger mig fördelar o aldrig mer röra fusk. Förlåt för detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Jag vill också tillägga att jag på heder och samvete lovar att detta ALDRIG mer kommer att hända. Och jag ber sååå mycket om ursäkt.

Om ni unbannar mig lovar jag att jag kommer lära mig av mina misstag, fusket e redan borta från min dator.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka