Accepterad crocs | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKA

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: 𝘼𝙆𝘼#3466

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Kortsakt så vill jag bli bli en del av staffteamet på unive eftersom jag tröttnat lite på att rpa och vill istället inrikta mig på att hjälpa andra spelare här på servern. Jag har gjort en ansökan förr men jag anser nu själv på efterhand att jag inte riktigt var tillräckligt mogen för detta när jag skrev den och därför vill jag ge det ett nytt försök. Jag kan reglerna här på unvie riktigt bra och har inte varit bannad sedan jag var ny på servern. Jag är redo att hjälpa till med allt som behövs och kommer behandla alla lika vare sig det är mina vänner eller inte.

Jag tycker att Unive är en fantastisk server med bra rp men allt går att förbättra till nästa nivå. Jag älskar att lära känna nya folk samt att hjälpa andra, jag är väldigt social av mig och försöker alltid mitt bästa för att hjälpa andra så gott jag kan. Jag är engagerad och kommer satsa stenhårt på detta och se till att köer i till exempel support inte kommer ske. Jag kommer alltid att hålla en god ton i support och inte ge bans eller dra in roller som en kul grej eftersom det är väldigt seriöst. Jag vill att alla ska lämna support kanalen glada och nöjda, utan att bråk skapad i pm.

Jag har länge följt med hur staffs arbetar i till exempel support, donation och vid andra saker som när man söker om scenarion osv. Jag har blivit riktigt inspirerad av detta och kunde se mig själv som en godhjärtad person inom staffteamet. Jag kommer att lägga ner mycket tid på att alla ska bli nöjda och glada.

Jag kommer även vara väldigt aktiv ingame genom att specca scenarion, hjälpa folk och så vidare. När jag själv rpar kommer jag satsa på att visa mina bästa sidor och ha en hög rp nivå så att jag kan inspirera andra spelare här på unive.

För att tillägga så tycker jag att en finsk staff skulle sitta bra 🇫🇮

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Veckodagar:
Måndag: 12-22
Tisdag: 14-22
Onsdag: 14-22
Torsdag: 16-22
Fredag: 14-02

Helgar:
Lördag: 11-02
Söndag 11-22

Lov:
Måndag: 11-02
Tisdag: 11-02
Onsdag: 11-02
Torsdag: 11-02
Fredag: 11-04
Lördag: 11-04
Söndag: 11-02

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart ett halvt år. Och varit servervakt under nästan hela den tiden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har inte varit staff innan men har många vänner som både är och har varit det. Däremot har jag varit servervakt under en längre tid och vet vilka regler och åtgärder som ska tas vid olika tillfällen. Jag kan däremot många kommandon som staffs använder sig av (kan hända att vissa ändrat)

/specc ID = Du kan kolla på en valfri spelare från deras perspektiv.
/bring ID = Du skriver in ett ID från en person och så kan du teleportera den personen till dig.
/revive ID = Du återupplivar en spelare genom att skriva in personens ID.

/goto id = Du teleporterar till en person vars ID du skrivit in.
/toggleid = Du ser folks ID ovanför deras huvud genom att göra detta.
/freeze ID = Du fryser en spelare så den ej kan röra på sig.

/unfreeze ID = Du gör så att personen kan röra sig igen efter att ha varit fryst.
/ban ID = Du bannar en spelare, du skriver in hur länge bannen ska gälla samt en orsak till varför du valde att banna personen.
/kick ID = du sparkar en person från servern.

/giveitem ID = du ger ett föremål till en person. (bara mod+)
/clearinventory ID = Du tömmer en persons inventory.
/tpm = Du teleporterar till en waypoint du satt ut på kartan.

/OOC = Du skriver ett viktigt OOC meddelande som alla på servern kan se.
/noclip = Du blir osynlig och kan flyga igenom väggar och liknande på mappen.
/dv (hur stor zon t.ex. 10)= Du raderar alla bilar inom en viss zon som du själv kan välja storleken på.

/togglename = Du kommer se personernas discord namn ovanför deras huvud.
/setjob ID = Du ger en anställning till en person på något yrke.
/announce = Du skriver ett viktigt meddelande som alla på servern kan se.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är öppen för allt!:)

Senast ändrad:
++++rep Bra ansökan och skulle passa som staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka