Nekad Crizixt | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crizixt

Icke Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Crizixt#9171

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka som medlemskaps-ansvarig är just för att hjälpa till på unive, så att de kommer spelare som är värdiga denna plats som medlem och jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare för om de inte är bra spelare blir de bara kapott med allt. Jag kommer göra så RPn på servern kommer bli mycket bättre. Jag har varit medlemskaps-ansvarig och jag vet att det är riktigt kul, samt att jag är väldigt aktiv dåde ingame och på forumet och ni kommer nog inte se en mer aktiv medlemskaps-ansvarig som jag, men det får vi se om jag kommer vidare elr inte

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att ni kommer se den mest aktiva medlemskaps-ansvariga ni någonsin har sätt, tror jag! Enligt mig så tycker jag att ni borde välja mig då jag är en erfaren person och är kunnig inom just denna typ av jobb och vet vart saker ska stå jag vet helt enkelt hur man hanterar allting då jag varit medlemsaps-ansvarig tidigare. Såklart vill jag även att Unive ska kunna växa till ett större community med mer medlemmar som vet vad rp är.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med respekt enligt mig. Ifall jag exempelvis hade varit i en medlemskaps intervju med en person då hade jag tänkt på att ha en trevlig ton i rösten och visa en förebild för spelaren på servern så att dom som tar intervju känner att det finns ma på servern som är där för att hjälpa dom och som är trevliga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska få ett bra RP in i servern. Folk ska ta Unive som verkligheten. Jag skulle vilja påverka det med att tipsa om jobb man kan göra och massa fler grejer för att ha det roligare och känna mer pengar. Jag skulle vilja få bort/prata me dom som gör fel o se till så att allt sköts bra, Skulle vilja få så att fler ickemedlemmar väljer o bli medlemmar här då man kan göra mer o det e lite roligare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav för att vara medlem på unive:

Kunna alla regler

Veta hur man uppför sig

Lyda reglerna

Alla regler - Rdm - vdm - copbait - combatlog - fearrp - metagaming - NLR - PWG - och viktigast sunt förnuft.

Även alla discord regler ska de följa

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som Medlemskap Ansvarig är att läsa medlemskap ansökningar och ta intervjuer. Så jag ska liksom ha ansvar över varenda person som blir medlem på servern och så ska jag ta in personer som är vettiga och kan reglerna/roleplays betydelse Ansvaret som medlemskaps-ansvarig för mig är att få bort alla otrogna spelare och inte låta de bli medlem på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer vara aktiv från klockan 9 varje dag på forumet och dc och från senast 16 varje dag ingame

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka