Nekad Crimson | Chef-jobb ansökan | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crimson

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto

Vad heter du IRL? Caspian

Vad heter du på discord? Crimson#2494

Hur gammal är du? 15/07

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive cirka 4-5 månader nu

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Så jag kommer att börja med att skaffa lite aktiv personal så att vi kan ha öppet så mycket som möjligt för att maximera RPn inom yrket. Jag kommer att ta intevjuer med andra IG och försöka hitta passande biträdande och Personal ansvariga så att de kommer kunna hålla Auto öppet när inte jag är hemma. Jag kommer att försöka lägga mycket tid själv på arbetet och försöka att göra det roligt att komma till auto och få mina kollegor att använda sig av emotes och /me när de gör saker på bilen. Jag kommer inte att tillåta någon korruption alls minsta lilla så kommer personen att bli sparkad. jag kommer att ha ett bra bemötande mot kunder och även till de som jobbar på Auto. Jag kommer att hålla utbildningar för nya inom yrket så att de lär sig hur man ska göra. Jag vill att alla ska vara trevliga och hjälpa varandra och annars kommer jag att ta tag i det och se till att de anställda hjälper varandra. Jag kommer bara anställa folk som faktiskt låter som att de är för att de gillar yrket inte bara för pengarna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag själv har inte mycket erfarenheter inom just Auto men jag har jobbat på Vianor som är typ samma sak med att pimpa/trimma bilar och att använda /me och emotes för att utveckla den synliga RPn. Så det är mycket samma sak på Vianor och Auto vilket ger mig typ erfarenheter. Sedan har jag även jobbat på Saras där man behöver bra samarbete med sina kollegor vilket jag känner att jag har så det kommer hjälpa till ifall jag blir chef. Jag kan en del om bilar och kan då hjälpa kunder mycket så. Jag har lärt mig mycket på Vianor för att använda emotes till RPn och detta kommer hjälpa rejält i Auto.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer bara kunna vara inne varannan vecka på grund av att jag har skilda föräldrar. Därför prioriterar jag att ha aktiva Personal ansvariga och Biträdande så att de kan driva Auto framåt den veckan jag inte är inne.
när jag väll kan spela kommer det vara mycket på eftermiddagarna för att jag har fotbollsträningar men på helger kan jag köra nästan hela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för det är fortfarande en bra server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka