Accepterad Crimson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crimson

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421274328/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b7a6ed8

Vad är din discord tagg? Crimson#2494

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ut 27 miljoner när jag bara la in 7 miljoner i Malmkvists bilfirma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde staff arbete och fick en report om att malmkvist behövde pengar i kassan för att deras hade tagit slut. Så jag tog ut först ut 20 miljoner ur skatteverket och kollade mitt inventory men såg inga pengar. Sen kollade jag hur mycket vi hade och det stod 7 miljoner så jag trodde att jag inte fick några pengar för att vi inte hade 20 miljoner. sedan tog jag ut 7 miljoner och gav det till malmkvist och då har jag fått 27 miljoner totalt men trodde att jag bara hade 7 för att jag inte såg pengarna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och inte kollade ifall jag hade fått pengarna eller inte tillräckligt noggrant.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft när jag precis började rpa så frågade jag ifall någon ville köpa kokain på allmän plats.
pwg för att jag krokade och rpade dåligt på skadorna.
pwg för att jag rpade dåligt på skador.
alla mina tidigare bans var en lång tid sedan och jag har förbättrats mycket i min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att försöka lägga tillbaka pengarna för att se ifall jag fick de eller inte. eller kollat extra noggrant när jag inte såg pengarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska kolla noggranare och inte snabbt för att göra det så snabbt som möjligt utan det är bättre att ha kvalitet än kvantitet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Jag kommer ge dig en ny chans nu, dock så kommer dina karaktärer tas bort och sker detta igen, olycka eller ej så kommer du tyvärr aldrig mer sätta din fot på servern igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka