- Meddelanden
- 447
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian
Ditt discordnamn: Crimson#2494
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer att göra det bästa för Unive och göra det till en bättre servern med de bästa scenariorerna möjligt. Jag kommer att hjälpa alla och göra det roligt för båda parterna så att ifall jag ser någon som bara försöker vinna alla scenarion kommer det komma konsekvenser till den personen. Jag kommer vara rask på att svara på Reports och hjälpa alla som behöver hjälpen. Jag kommer att banna folk som stream snipar för att inte streamerns scenarior ska bli tråkiga.
Jag kommer att se till så att alla följer reglerna exakt som de är skrivna och inga böjningar på de.
målet för mig är att höja RP nivån på serverna så att så många som möjligt vill stanna och fortsätta RPa på servern och så att vi får in mer spelare till och med.
Jag kommer bara ta åtgärder ifall det finns bevis på det och inte bara ifall det är vittnen så att det inte blir några falska banns.
Jag kommer hålla koll på allas RP även min egna så att allting går rätt till så att det inte blir några regelbrott.
Och för att jag kan många av staff commandsen
/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)
/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)
/who (id) (kollar personens roller)
/freeze (id) (man fryser en person)
/m (id) (text) (skriver Pm till en person)
/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)
/goto (id) (gå till den personens position)
/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)
/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)
/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)
/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)
/togglename (se alla spelares namn)
/toggleid (se alla spelares id)
/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)
/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)
/sc (text) (skriv i staff chatten)
/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)
/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)
/spec (id) (speca den personen)
/specoff (sluta speca personen)
/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv minst 1-2 timmar om dagen varannan vecka pågrund av att mina föräldrar är skilda och bara har dator som klarar FiveM hos ena föräldern. Men jag kommer senare att kunna vara online varje vecka. Nu under lovet kommer jag kunna vara aktiv längre än jag kommer kunna under skolsäsongen. Men jag kommer att försöka att vara så aktiv som möjligt.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 6-7 månader nu
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga tidigare erfarenheter som staff men jag har varit M-A tidigare och vet lite om det
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag tror inte jag är beredd att jobba inom kriminel, jobb och rp pågrund av att jag inte 100% vet vad de gör och sådant men vet och känner att jag kan vara donation och support.
Ditt discordnamn: Crimson#2494
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer att göra det bästa för Unive och göra det till en bättre servern med de bästa scenariorerna möjligt. Jag kommer att hjälpa alla och göra det roligt för båda parterna så att ifall jag ser någon som bara försöker vinna alla scenarion kommer det komma konsekvenser till den personen. Jag kommer vara rask på att svara på Reports och hjälpa alla som behöver hjälpen. Jag kommer att banna folk som stream snipar för att inte streamerns scenarior ska bli tråkiga.
Jag kommer att se till så att alla följer reglerna exakt som de är skrivna och inga böjningar på de.
målet för mig är att höja RP nivån på serverna så att så många som möjligt vill stanna och fortsätta RPa på servern och så att vi får in mer spelare till och med.
Jag kommer bara ta åtgärder ifall det finns bevis på det och inte bara ifall det är vittnen så att det inte blir några falska banns.
Jag kommer hålla koll på allas RP även min egna så att allting går rätt till så att det inte blir några regelbrott.
Och för att jag kan många av staff commandsen
/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)
/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)
/who (id) (kollar personens roller)
/freeze (id) (man fryser en person)
/m (id) (text) (skriver Pm till en person)
/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)
/goto (id) (gå till den personens position)
/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)
/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)
/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)
/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)
/togglename (se alla spelares namn)
/toggleid (se alla spelares id)
/announce (text) (skriv ut ett medelande till alla spelare)
/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)
/sc (text) (skriv i staff chatten)
/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)
/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)
/spec (id) (speca den personen)
/specoff (sluta speca personen)
/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv minst 1-2 timmar om dagen varannan vecka pågrund av att mina föräldrar är skilda och bara har dator som klarar FiveM hos ena föräldern. Men jag kommer senare att kunna vara online varje vecka. Nu under lovet kommer jag kunna vara aktiv längre än jag kommer kunna under skolsäsongen. Men jag kommer att försöka att vara så aktiv som möjligt.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 6-7 månader nu
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga tidigare erfarenheter som staff men jag har varit M-A tidigare och vet lite om det
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag tror inte jag är beredd att jobba inom kriminel, jobb och rp pågrund av att jag inte 100% vet vad de gör och sådant men vet och känner att jag kan vara donation och support.