Antagen Crezzio | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ThatsYou

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
118
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: 1ThatsYou

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag Är en kandidat som varit staff sen tidigare, 2 år tillbaka. Jag vill bli staff igen för att kunna få ha mer o säga om. Jag vill förbättra det jag tycker är fel på servern och kunna hjälpa till. Jag har en hög aktivitet vilket är posetivt för att kunna hjälpa servern när de är som mest tryck. Jag vill hjälpa folk som har besvär med saker ingame eller ooc. Jag är intresserad att jobba inom RP, support, servervakts ansvarig och Event ansvarig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker en del fungerar, Men de som inte fungerar är att de är mycket fel inom rpn. Därför vill jag kunna specca och ta reports. Kunna hjälpa till med besvär och kunna få folk på en högre standard. Ser även många sitta i support utan att få hjälp. Detta vill jag ta en stor sattsning på. Vill att man inte ska behöva sitta 30 minuter för ett support ärende. De ska vara en hög aktivitet för att medlemmar ska kunna få en bra upplevels och att vi ska kunna hantera deras problem fort.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? samarbete, Vi får komma överens om hur vi ska kunna ta oss på dessa problem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid bemöta folk med respekt. Ha en trevlig ton och attityd. Vi ska ej skriva ut elaka/kränkande saker i chatter. Man ska agera som en normal person ska agera. Ha lite hyfs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rp blir inget med. Tar en paus på minst 4 månader. Mitt privata liv går alltid först. Men händer inte så mycket i mitt liv så har en del tid till att hjälpa servern.

Hur länge har du spelat på Unive? total 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Var staff förr för 2 år sedan. Jag hade strikt koll på all rp. Folk som inte kunde bete sig skickade jag åt helvete. Under min tid som staff så var serverns rp hög. Så kan försäkra er att de blir samma som förr. Ett bättre unive på alla vis.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Öppen för allt. Men dessa jag bockade i är mest i mitt intresse.

Senast ändrad:
+Rep väldigt Mogen och förnuftig Kommer ihåg när han var staff då var rpn väldigt rolig och bra och han kunde ta hårda beslut. Folk som inte kunde bete sig skicka han åt helvete

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka