Accepterad Crexy | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crexy

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-bromsen-986 — FiveM, Utgår 2026-03-05
Anledning: Ej angivet
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag och min polare skulle och producera kokain på oil riggen. Jag och min polare landa helikoptern på heli plattan sen skulle vi springa ner och ta över. Sedan när jag var påväg ner så började en grabb rikta på mig. Jag tog beslutet att jag skulle hinna bakom en konteiner men tänkte inte alls efter det. Jag valde ett dumt beslut och hoppade ner för oil riggen ner i vattnet. Det var onödigt och sunt förnuft.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja… jag tar ansvar. Jag hoppade ner i vattnet för att jag blev rädd när de siktade på oss. Jag tänkte inte så mycket, jag ville bara komma därifrån. Jag förstår nu att det kanske var för högt och inte så smart. Det var inte meningen att göra fel eller förstöra för någon. Sedan så Fick jag värsta adrenalin kicken och tänkte inte så mycket på det.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att man kan hoppa betyder det inte att man borde. Nästa gång skulle jag tänka efter mer och kanske ge upp eller försöka prata istället för att göra allt för att inte bli rånad. Jag ska tänka mer på reglerna och använda mer sunt förnuft.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en väldigt aktiv och mogen spelare och spelar på unive seriöst. Jag är mer en social spelar än en icke social men jag tänkte bara inte efter i stunden. Jag har spelat på unive sedan 2022 och unive blir bara bättre och bättre. och för varje ban man får så lär man sig till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka