Nekad CrazySkyness | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrazySkyness

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Användarnamn: CrazySkyness

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Theo

Hur gammal är du? 16 år gammal så jag är född 2004 6 april.

Hur många timmar har du på Fivem? 567 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli RikspolisChef För jag känner att det behövs ett jädrigt stor upphöjning på RPn inne på servern och då är ju polisen den största nyckeln till det, Denna RP vill jag ska bli bättre och så vill jag även att alla i den nya kåren ska vara trevliga och schysta mot folk, Om jag blir chef skulle jag göra servern till en mycket bättre och roligare server. Kommer även göra så att allt börjar från 0, Blir jag chef kommer jag ge mina anställda en ärlig chans att kunna komma uppåt inom jobbet Polis, Polisen kommer bli Seriösare, Roligare och mycket strängare. Chefen är inte nyckeln till RPn på servern utan det är Poliserna och spelarna, Chefen försöker forma sina Poliserr så dom förstår hur RPn inom yrket fungerar, Jag har varit med om detta förut och vill gärna försöka igen, Polisen enligt mig är inte dom som tar in dig om du gjort något dåligt, Polisen enligt mig är när poliserna gör RPn bättre, Roligare och seriösare! Detta vill jag och säkert mycket flera att våran server behöver en bra och seriös Rikspolischef, Jag tänker ta hand om varje polis, Varje Spelare och Varenda liten person som joinar denna server, Jag kommer vara en rättvis och trevlig chef, Jag ska och detta är Väldigt sant Jag ska göra RPn inne på servern Bättre!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis på många servrar och har även varit befäl här på Multistaden, Jag vet hur man ska handskas med folk och vet hur man lär ut på ett bra och profsigt sätt, Vill även få roligare och seriösare RP inom yrket Polismyndigheten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Anders Persson, Han är en kille som är 34 år gammal och han har två underbara barn han gillar att umgås med, Hans fru gick bort för många år sedan men han är stark och aldrig nekar en dejt, Han har varit mekaniker många år innan, Hans hobbys är att fiska, Meka med bilar, Vara med sina barn och rädda liv.
Denna karaktär är Seriös och väldigt sträng vissa gånger när saker måste sättas på plats.
Efter hans fru gick bort fick han sig bästa idéen i hela vida världen, Han ska bli Regions chef för att hjälpa folk som behöver hjälp som han inte kunna göra med sin fru.
Anders är en känslosam person som gillar att kolla på sin sons motorkross tävlingar och även står upp för sina fantastiska ungar, Han har varit Polis när han var ungefär 20-25 år och då fick han mycket beröm av chefen över allt slit Anders gjorde, Anders vill nu ta igen hans gamla fotspår och få staden på bättre och så att dert är mindra kriminellt i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Under helger kan jag spela mycket mera.
Måndag-Torsdag Ungefär 14-16 till 20-23
Fredag-Söndag Ungefär 9-10 bror på när jag vaknar och till ungefär 23-2

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart! Multistaden är den bästa servern jag någonsin spelat på!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej inte just nu, Multi e som sakt den bästa servern jag kan spela på.

Har du läst våra Regler? Jag har läst varje regel från wl-regler till grundregler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka