CrazySkyness | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrazySkyness

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Användarnamn: CrazySkyness

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? CrazySkyness#7549

Ange ditt födelsedatum 6 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10-6 ungefär varje dag.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hålla koll på allt som händer inne på server och försöka fixa RP nivån.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Försöka få reglerna mer tydliga och även göre det striktare än vad det är just nu.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på många servrar och det har gått väldigt bra.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har som sakt varit staff förut så jag vet hur man ska handskas med detta och även hur man fixar detta.

Vad kan du om skripts? Jag kan väldigt lite om scripts men vet hur man kan göra dom, Dock kan jag inte göra egna men har en del i rock ärmen.

Varför vill du bli staff? Jag vill fixa servern så alla ska må som bäst när dom spelar på eran server.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja till 100% hjälper häldre till här.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka