Nekad Crazy_alvino2010 | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crazy_alvino2010

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? mralvin2010#1107

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Alvin Alkassas, Han är uppväxt i ett fattigt hem med motivation att hjälpa sin mamma att få ihop pengar så han ska jobba hårt för henne och hans dröm är att bli den rikaste med sin kompis, Han har intressen för bilar och Elektronik, han tycker om att kolla på hockey och fotboll. Han hade inte mycket saker när han va liten, han hade sin familj och de va de bästa för han. Alvin är en känslosam person som krigar för allting, han vill vinna och va bäst men han är lite blyg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara en bra person i servern som alltid vill hjälpa folk och kommer vara en riktigt snäll person som behandlar alla på samma sätt, jag kommer rpa bra för jag tycker om rp och gta så jag kommer göra mitt bästa i denna servern för den känns riktigt bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag.Tex röst, att du ska prata som din gubbe ser ut, inte att gubben är 80 år och du pratar som att du är barn, Copbait, du försöker få polisen efter dig, Nlr att du minns saker som hände innan du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har inte kört roleplay på gta men jag har kört på andra spel tex roblox.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska ändra mitt namn på discord men jag kan inte göra de förns om 3 dagar

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." samt spela inte bara för makt och pengar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka