Accepterad Crazy_alvino2010 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crazy_alvino2010

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Alkassas

Vad är ditt discord namn? mralvin2010#1107

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alvin Alkassas. Alvin är 28 år gammal. Alvin han hade stränga föräldrar som inte lät han vara en dum person, De lärde han hela tiden om att du ska vara snäll och Alvin hade intresse för att bli polis, Att rädda staden. Det gjorde så att Alvin Alltid Delade med sig och gjorde aldrig något dumt mot någon. Alvin var en väldigt snäll person som gillade att vara med folk. Han kan vara hjälpsam och social. Alvins dröm är att bli en Polis som hans Pappa som gick bort när han va liten. Alvin brukade följa med sin pappa när han jobbar typ att sitta bredvid och läsa böcker och lära sig. Alvins före bild är hans pappa och pappas kompis som dom brukar kalla Den bästa. Alvin har en vän som heter Johnny och en Syrra som heter Amanda. Alvin brukar vara med Johnny ganska ofta. Kalle gillar att vara med Johnny speciellt att spela spel med han och massor av andra aktiviteter. Alvin är ganska väll uppfostrad och kan göra inprinsip allt själv som handla, diska, tvätta. sommarjobba och så vidare. när Alvin var 9 år så dog hans Pappa o i en bil olycka när han jobbade. under hela det året så var Alvin ledsen, Men Alvin behövde göra sin pappa stolt så han fortsatte att följa sin dröm Just nu är Kalle gladd, social och har ett varmt hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög roleplay nivå då jag kommer att vara en förebild för andras rp genom att själv rpa bra så att andra också gör det. Jag kommer följa alla regler som finns och inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv ska vinna hela tiden utan man ska låta andra vinna scenarios så att alla har roligt. T.e.x Om jag blir stoppad av polisen så ska jag stanna endå om jag har begått ett brott som t.e.x kört utan körkort eller snott en bil. Det ska vara roligt för både motparten och mig. Man ska liksom sätta sig i den andras position och tänka skulle det här vart roligt för mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag.Tex röst, att du ska prata som din gubbe ser ut, inte att gubben är 80 år och du pratar som att du är barn, Copbait, du försöker få polisen efter dig, Nlr att du minns saker som hände innan du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har inte kört roleplay på gta men jag har kört på andra spel tex roblox.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska ändra mitt namn på discord men jag kan inte göra de förns om 2 dagar och då ska jag ändra mitt namn på discord till Crazy_alvino2010 Tack!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka