Nekad Crazy2008 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? .axpy.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Zirach och är 20 år gammal. men även kallad krattan eftersom han missade ett helt öppet mål på skol rasten en gång i tiden, detta gav honom namnet eftersom han skjuter som en kratta.
Zirach kommer från en tätort där han har vuxit upp tillsammans med sina syskon och föräldrar. Deras passion är bilar och har alltid varit bilar. Men Zirach har alltid varit den som har varit mest ivrig åt de fina bilarna på gatorna. Familjen flyttade till Sverige när Zirach var 7år eftersom föräldrarna insåg hur svenska kronan var så lågt värde att de kunde införskaffa sig ett finare hus. Förut borde de i ett litet skjul ute på landet i Palestiniens värsta stad. Språket har varit svårt för både Zirach och hans syskon och de har hamnat i en mängd konflikter på grund av detta. Det är bara nu på de senaste åren som det har blivit lättare för Zirach att prata och förstå. Eftersom alla dessa olika konflikter som har spökat i Zirach huvud länge så vill han ändra på samhället till det bättre, Han vet inte hur än men han bestämt sig för att ge sitt allra bästa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja kommer se till att respektera serverns regler och ha god ton mot andra. Jag kommer vara aktiv på servern och kommer bidra med en bra RP. Ja kommer även se till att göra mitt bästa för att det ska vara roligt för alla. Jag kommer även med en intressant karaktär som är lite utanför samhället. Dock vill han göra något stort som kan förändra folks syn på samhället idag. Jag kommer vara väldigt social och försöka hitta nya kontakter!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM = random death match, VDM = Vehicle death match, Greenzone = Arbetsplatser eller allmänt platser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har rpat i 3.5 år typ nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Men denna ansökan är från min gamla ansökan på unive de va ba de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka