Accepterad Crazy2008 | Ban Överklagan [Badil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isseyani

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378882843/

Ditt Hex-ID: 110000118f3971b (Hex)

Vad är din discord tagg? 13123crazy1313213

Vem var det som bannade dig? Badil

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-16 204502.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom påstår att jag powergameade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag påbörjade en biljakt och sedan så dscynade jag in i han och han krockade samt flög över ett räcke och fortsätter köra. För mig var det dsync men staffsen påstår att dom har rätt och att det inte var dsync. Men men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja banen var felaktig, Man kan aldrig veta om det var dsync eller inte. Man kan inte alltid gå efter vad alla staffs säger man måste också lyssna på oss spelare. Om jag säger att det är dsync kanske TILLEXEMPEL kan man förminska min avstängning eller inte banna alls. Men i detta fall var det ju exakt det som hände. För mig var det dsync men staffsen har ju tydligen rätt så att det blev ju en ban på POWERGAMING 2. Men sen fanns det också ett till klipp där jag krockade in i en vägg och fortsatte köra visst där kan jag erkänna att jag gjorde fel men inte på det klippet ni syftade på i sup så att ni kanske kan förminska bannen då en av dom var felaktig och den andra var inte dsync elller nåt annat problem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. länge sedan länge länge kommer inte ihåg. Men den senaste har varit Fearrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte kunnat göra någonting annorlunda då det problemet inte syndes för mig men för den andra personen som utsattes för de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa, Att börja klippa i scenarion så staffsen kan se från mitt perspektiv också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A fattar att ja inte ska be er titta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka