Nekad Craxz | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099080231/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? Baby Craxz#1947

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Jansson och är född 1990-04-07. Gunnar är från staden Nyköping i Sverige. Gunnar hade 1 mamma och 1 pappa tills han blev föreldrarlös när han var 13 år gammal. Gunnars föreldrar dog i en hemsk bil olycka. Gunnar fick bo hos hans farbor som tog hand om honom bra. Gunnar var hyfsat bra i skolan och han hade många vänner. Gunnar är en lung och glad person som vill ha mycket uppmärksamhet. Gunnar gillar bilar men är inte så bra på priser eller modeler så ibland köper han fel bil eller för dyrarae pris och samma sak när han säljer sina bilar men han brukar ändå vara vid piren och förhandla. Gunnar gillar extra mycket att vara med sina kompisar. Gunnar har alltid haft intresse för att bli polis. Gunnar kunde säga till sinna föreldrar att han skulle bli polis när han blev stor och det vill Gunnar fortfarande. Gunnar har altid varit en hjälpsam kille, han vill gärna köra runt folk, hjälpa folk om det är problem med mera.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag lever mig in i min karaktär som att jag är Gunnar i verkligheten. Jag vill bli medlem för jag vill utveckla min rp nivå till nästa nivå och bli så bra på rp som möjligt. Jag vill bli medlem i Unive och ingen annan server för att jag tycker att unive är den server som är mest aktiv och mest som spelar på den server och att det är bra rp på servere och jag vill göra så det bluir lite lite bättre rp på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är den servern som har bäst rp och är mest aktiv så det är därför jag är intresserad av Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Youtube och Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bli mer säker i min karaktär och få en bättre rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill få mer vänner, jobb och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka