Nekad besh | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

besh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn i verkligenheten är Yousef

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är ”jsb.018”

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Svensson , och han är 47 år gammal INGAME

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, självsäker, lätt irriterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mitt namn är Gunnar Svensson, och jag har haft en jobbig uppväxt och när jag var 7 gick min pappa bort, det var det jobbigaste som någonsin hänt mig, och sen en dag var jag och min mamma tvungen att flytta pågrund av ekonomin, och då mådde jag ännu sämre, och när jag blev 11 blev jag tyvärr deprimerad för att jag hade inga vänner, inga pengar, ingenting, och detta gjorde min mamma känslosam, så hon hittade en jätte billig barnvakt, och hon jobbade varje varje dag för att försöka känna ihop pengar så jag och hon kan göra något tillsammans. Och tillslut hade vi råd att åka till Rhodos och detta gjorde att min depression försvann helt, och sedan när vi kom hem igen hade det varit inbrott i vårat hus och detta gjorde såklart att vi ringde polisen, och då träffade jag en jätte snäll polis, och han uppmuntrade mig till att försöka satsa till polis, så jag, Gunnar Svensson, ska ansöka till polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer starta många roliga scenarion. jag kommer nog börja streama snart också. Vad jag kan bidra till serverns rp är jag ska se till så ingen lallar här i unive roleplay faktiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte bara ska spela för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope, har inte gjort de, Elelr inte var jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait de betyder att man försöker få en polisjakt genom att få deras uppmärksamhet.VDM de betyder att man använder bil som vapen. RDM betyder att man dödar nån utan anledning. Och sen till sist har vi sunt förnuft de innebär ju som jag sa realistiskt tänkande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vill it berätta något mer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har lämnat Discorden.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka