Nekad craxyz. | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

craxyz.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? craxyz.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Halloj, Mitt namn är Leon Kronkvist, jag är en kille som är bilintresserad. Älskar mecka har också 4 mopeder. Jag skulle vilja börja jobba på mekonomen. Mitt mål med att leva här på unive är att få jobba på något ställe med bilar, jag hatar blåljus personal, fått ett antal problem med dom i ung ålder med moppen, Jag har ven haft en tuft uppväxt det var precis så far min kunde köpa en moppe. Kommer direkt köpa en 450. Jag har många kompisar även lätt för det, då jag är snäll och respekterar alla oavsett kön hudfärg osv. jag är väldigt kreativ person som kommer med kreativa ideer

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Fordons Intresserad, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon är en riktigt fin person. Han hamnade tidigt i fel miljö. Det gjorde så hela hans barndom och uppväxt blivit tuff. Sen bodde han i Malmö som kan va en av anledningarna. Han spela mycket fotboll med kompisar. Hans bästa kompis hete Alex men blev skjuten. Och då tappade han och allt gick snett i livet. Leon har alltid gillat bilar. Och meka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP då jag kommer försöka sikta på att jobba inom något fordons inriktat jobb. Kommer även gibba med mina og polare och vi kommer göra feta senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte måste vinna varje scenario, och det måste jag absolut inte göra för ha kul. Rollspel ska vara kul för alla och alla ska vinna och kunna förlora scenarion och det ska vara kul, skulle tillexempel vara roligare att göra bankrån med sämre bil än abuse bil (detta var ett tillexempel)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag snackade OOC. Och så kom jag på att jag sa servern istället för staden sen kom jag på det. Så sa jag aldrig om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Att man använder sitt fordon som vapen. RDM: Dödar någon utan anledning Powergaming: Att inte rpa på skador Powergaming2: Att spela för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Nekad ansökan
Anledning: Plagiat
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka